Przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie województwa mazowieckiego, którzy zatrudniają poniżej 250 osób i których roczne obroty są niższe niż 50 milionów Euro. O pożyczkę mogą także starać się osoby, które dopiero rozpoczynają działalność gospodarczą – w momencie podpisywania umowy pożyczki takie osoby muszą mieć już zarejestrowaną działalność.
Wyłącznie na wydatki związane z uruchomieniem działalności gospodarczej, jej prowadzeniem lub rozwojem.
To zależy od konkretnej sytuacji. Generalnie udzielamy pożyczek do 500 tysięcy złotych z okresem spłaty do 5 lat. Dla podmiotów działających do roku maksymalna wartość pożyczki wynosi 120 tysięcy złotych. Pełną ofertę można znaleźć w ofercie.
Ponieważ działamy dla dobra publicznego, nie dla zysku. Poza tym pieniądze na pożyczki aktywnie pozyskujemy z programów unijnych, rządowych i samorządowych. Dzięki temu nasza oferta może być tańsza.
Należy wypełnić dokumenty (patrz zakładka dokumenty do pobrania) i przesłać nam przez internet (patrz zakładka wniosek online) lub złożyć osobiście (patrz zakładka kontakt).
Do 30 dni od momentu złożenia kompletnego i poprawnej dokumentacji.
W trakcie rozpatrywania wniosku o pożyczkę będziemy prosili o dodatkowe dokumenty. Ich liczba i rodzaj zależą od wielkości pożyczki, rodzaju zabezpieczeń, czy formy działalności gospodarczej. Ponieważ środki finansowe na pożyczki pozyskujemy z projektów unijnych, musimy bardzo starannie przestrzegać wymogów dokumentacyjnych.
Poniżej znajduje się lista dokumentów, o które możemy poprosić. Oczywiście – w zależności od przedsięwzięcia – poprosimy tylko o niektóre z nich. Dokumenty, które należy dostarczyć, wskaże opiekun klienta w zależności od wniosku klienta.